Kicsit rólam és a tornáról!

Írta: szilva1

2012.08.06.
20:10



Tudom, hogy a mai rohanó világban amikor túl sok az információ, az új trendi dolgok és a még több negatív áramlat, akkor nehéz ezek közül kiválasztani.

  • Mire is van szükségem?
  • Mit tud adni nekem?
  • Nem-e valami újabb felesleges dolog?

A gond nem most kezdődött a gátizom területen, csak mostanra nyíltabban merünk beszélni róla!

Miután megtapasztaltam a Kriston Intim Torna pozitív hatását, úgy döntöttem, hogy ezt továbbadom másoknak is. 2006 óta élvezettel tartom a tréningeket, és a hálás emberek további erőt adnak! Ezen emberek visszajelzéseiről is halhatsz a tanfolyamokon! Bár nem interaktívak a foglalkozások, mégis vannak akik szívesen megosztják -van, hogy négyszemközt - tapasztalataikat, problémáikat. Igen, most már biztosan kiderült számodra, hogy elmélettel egybekötött gyakorlati foglalkozásokat tartok.

"A gátizom is izom. Tehát ha nem fejlesztjük is fejlődik, csak akkor visszafelé."
(Kriston Andrea)

Mindig fontosnak tartottam az egészségemet! Ez megnyilvánult a dohányzás leszokásában, mozgásban, táplálkozásban (ímmel-ámmal) stb. Mégis az intim terület prűdsége miatt a gátizom tornát húztam halasztottam míg végül... Ezekről és sok hasznos tudni valóról is beszélek a tanfolyamon, valamint ezen a blogon.

Mészáros Szilvia (hivatalos KIT tréner)

Szólj hozzá!

Címkék: tanfolyam tréning intimtorna gátizom torna kriston intim torna mészáros szilvia

A bejegyzés trackback címe:

https://meszarosszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr274698985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása